Σύμφωνα με τα στοιχεία που προκύπτουν από την περιοδική έρευνα που πραγματοποίησε το Ινστιτούτο Μικρών Επιχειρήσεων της Ελληνικής Συνομοσπονδίας Εμπορίου και Επιχειρηματικότητας (ΙΝΕΜΥ - ΕΣΕΕ), ο κύκλος εργασιών κατά τη διάρκεια των θερινών εκπτώσεων δεν ήταν ο αναμενόμενος, ύστερα μάλιστα από έναν πολύ καλό Ιούνιο.
διαδραστικες ασκησεις μαθηματικων β δημοτικου
Διαφορετική ήταν εικόνα ανάμεσα σε πολύ μικρές και μεγαλύτερες επιχειρήσεις, αλλά και σε εκείνες που βρίσκονται κοντά σε τουριστικούς προορισμούς. Τα όρια στα οποία κινήθηκε ο τζίρος των επιχειρήσεων ήταν από 3% για όσες επιχειρήσεις είχαν αύξηση και κατά μέσο όρο -11,5% για όσες είχαν μείωση.
Οι επιχειρήσεις με αυτοαπασχολουμένους σε περιφερειακές και συνοικιακές αγορές κινήθηκαν πτωτικά από 9% έως 15%. Αντίθετα, οι μεγαλύτερες επιχειρήσεις ή εκείνες που βρίσκονται σε τουριστικές περιοχές εμφάνισαν είτε σταθερότητα είτε αύξηση έως 3%.
Το πλαστικό χρήμα αποτέλεσε τον δημοφιλέστερο τρόπο πληρωμής στις θερινές εκπτώσεις, αφού ο ένας στους δύο καταναλωτές πλήρωσε με κάρτα. Αντίστοιχα το 26% συνδύασε κάρτες και μετρητά και μόλις το 22% μόνο μετρητά.
με νου μεσσηνη
έρωτες χωρίς φραγμό
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου